shaklee

shaklee

Tuesday 29 April 2014

MENYESAL TAK SUDAH JOIN SHAKLEE!!!

Serius!! menyesal tak sudah bila memikirkan kenapalah saya join jadi AHLI SHAKLEE nie..



Nak tahu kenapa??

Menyesal sangat kenapalah saya tidak mengenali Shaklee ini lebih awal. Kalau kenal bisnes shaklee dan group yang Awesome ini lebih awalkan lagi bagus.. Boleh buat side income awal2 lagi sebelum kahwin ke.. hihi..

Saya mula join AHLI SHAKLEE nie masa mula2 kawan saya perkenalkan SET HAMIL SHAKLEE pada saya.. Masa tu saya tengah hamil 5 bulan ++.. Sebab apa saya boleh terus join je jadi ahli sebelum beli apa2 produk shaklee sebab dah fikir nanti dah bersalin susah nak kerja, tak nak hantar anak kat nursery.. tahu2 jelh zaman sekarang macam2 kes berlaku kat nursery.. so, suami dan ina dah berbincag tak nak hantar anak kat nursery.. jadinya ina kena jaga anak sendiri lah.. full time at home k..

Macam mana boleh jatuh hati kat SHAKLEE?? sebab sistem dia sangat mudah.. tak perlu keluar nak order barang atau nak pos barang customer.. semuanya hanya di hujung jari, guna online je.. shaklee sendiri yang akan membuat proses pengeposan pada customer.. senang je kan.. duduk dekat umah je klik2 siap.. duit masuk.. ;)

Haaa.. lagi satu sebab apa nak cuba sangat produk shaklee nie.. sebab ramai yang puji yg vitamin shaklee nie memang bagus untuk ibu mengandung dan berpantang.. so, saya apa lagi cubalah ambik SET HAMIL SHAKLEE.. Antaranya ESP lah yg paling famous kan.. NAk anak comel,kulit bersih,gebu dan cantik..
ohhh.. bukan untuk anak je tapi ibu pon dapat sekali tau.. Lagi2 vitamin yg saya ambil B-COMPLEX untuk beri tenaga dan anti stress, VITALEA untuk tambah HB, HB saya memang cantik sangat masa mengandungkan saffiyya,VITA C PLUS untuk kulit ibu dan baby,OSTEMATRIX membantu masalah kekejangan otot, nak tahu setiap malam kaki saya akan kejang atau cramp tapi selepas ambil OSTEMATRIX sebelum tidur tiada lagi masalah cramp kaki.. Alhamdulillah.. ;) Dannn... satu lagi OMEGA GUARD untuk otak baby.. yang nie memang nampak kesannya sekarang.. saffiyya mudah tangkap apa yg org ckap.. Nak tahu masa mula2 baru lahir ina susukan dia dalam keadaan duduk atas kerusi, saffiyya pegang jari ina dengan kuat.. macam baby dah sebulan dua kan dah pandai pegang.. Hari nie dah  36 hari tapi mcm 3 bulan.. saffiyya dah pandai senyum seawal 2 mggu lagi.. memang terbaiklah OMEGA GUARD SHAKLEE..

Okay dah habis citer pasal SET HAMIL kan.. sekarang nak citer apa benefit yang saya dah dapat sejak join jadi ahli shaklee nie.. Dalam masa 5 bulan saya join SHAKLEE nie.. bulan pertama saya dah dapat bonus 3 angka.. masa tu dah rasa macam seronok je shaklee nie, kita jual2 barang tapi bonus pon dapat bukan setakat untung runcit je.. bulan seterusnya usaha lagi usaha lagi dapat bonus 3 angka juga tapi lebih besar nilainya..
macam makin seronok.. suami pon support bila dah nampak kesan positif join shaklee nie kan.. Alaa. RM75 je.. dah dapat pulang modal dah pon..

Bulan MAC bulan yang paling gempak buat saya.. sebab dah target nak dapat 4 angka bulan tu, biarlah bulan MAC tu juga bulan DUE yang saya akan melahirkan cahaya mata pertama Saffiyya.. Alhamdulillah rezeki datang mencurah2 pada bulan tu.. dengan mendaftar 4 orang ahli baru dalam satu masa.. walaupun berada di wad mesej tak putus2 order dari customer.. memang bersyukur sangat masa tu. selesai je bersalin dalam pantang masih ada customer yang cari.. :)

Jawapannya saya dapat tak bonus angka?? ohh.. mestilah dapat sebab dah target kan.. Alhamdulillah sekali lagi.. Rezeki utk kami dan anak kami..
Sekarang saya hanya bekerja dari rumah untuk mendapat rezeki yang halal.. tak perlu nak keluar pergi kerja, hantar anak ke nursery.. tak perlu lagi!! boleh tengok anak depan mata selalu.. membesar dengan kasih sayang yang cukup.. insyaAllah..

Sebaik2nya yang Allah tentukan itulah yang terbaik buat hambaNya. Jadi bagi anda yang masih berfikir2 sama ada nak labur RM75 atau tidak, bersyukurlah sebab Allah pertemukan anda dan bagi eluang nak fikir untuk join atau tak seawal ini. Jangan lepaskan peluang yang ada. Satu demi satu impian yang anda bolleh capai di dalam bisnes Shaklee ini. InsyAllah. Dan pasti takkan menyesal menyertai keluarga besar kami yang Awesome.. ;)


Jumpa Anda di PUncak Kejayaan!! ^_^


INA 019-9685187


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): Shaklee Independent Distributor Norjarina Mohd Ariffin 019-9685187 Noorislam_jj@yahoo.com

No comments:

Post a Comment