shaklee

shaklee

Monday 29 September 2014

Kahwin Pada Usia Muda | Bahagia Atau Derita

Kahwin Pada Usia Muda | Bahagia Atau Derita



Bahagia atau derita kahwin pada usia muda? Pilih salah satu sahaja.
Mereka yang pernah berkahwin tentu mempunyai cerita tersendiri tentang bagaimana indahnya memasuki gerbang rumah tangga. Semakin sulit proses untuk mencapai apa yang dicita, semakin indah dan puasnya nikmat dirasa apabila hajat tercapai.

Sememangnya ada yang tidak mempunyai masalah untuk melangkah ke gerbang perkahwinan. Tetapi, tidak kurang juga yang terpaksa menghadapi 1001 kepayahan untuk mencapai apa yang diimpikan. Namun, kepayahan itulah yang menjadi pengalaman indah dan bertukar menjadi manis apabila impian murni ini berjaya dilaksanakana.

Lazimnya, kisah percintaan sepasang kekasih sering dipaparkan di media-media utama dan dijadikan bahan tarikan kepada masyarakat masa kini. Pembaca sendiri pasti sudah biasa menonton sketsa kehidupan di kaca TV mahupun di pawagam tentang kisah percintaan dua sejoli menghadapi pelbagai onak dan duri untuk membina kehidupan bersama.

Nantikan cerita seterusnya di entry yang akan datang. Saya akan ceritakan bagaimana saya dengan kisah persiapan perkahwinan kami hari itu.


CINTA SELEPAS NIKAH 







untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): Shaklee Independent Distributor Norjarina Mohd Ariffin 019-9685187 noorislam_jj@yahoo.com www.facebook.com/sihat.supplement COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

2 comments:

  1. Saya boleh dikatakan agak terlambat mendirikan rumah tangga...tapi itulah bukan halangan untuk kita senantiasa mempelajari sesuatu yang baru. Harap kebahagian kami berumah tangga kekal sampai ke akhir hayat. Aamiin...

    ReplyDelete
  2. SAYA PULA KAHWIN AWAL DI USIA BELASAN.. BANYAK JUGA PENGALAM PAHIT DAN MANIS YANG TELAH DI TEMPUHI SEPANJANG PERKAHWINAN.. SEMUA ITU MEMATANGKAN SAYA.. KINI DAH 6 TAHUN USIA PERKAHWINAN KAMI DAN DIKURNIAKAN 2 ORANG ANAK.. HARAP KAMI DAPAT KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT..

    ReplyDelete