shaklee

shaklee

Tuesday 7 October 2014

Perkara yang Elok Dilakukan sebaik bangun tidur




Perkara yang elok dilakukan selepas bangun tidur


Perkara-Yang-Elok-Dilakukan-Sebaik-Bangun-Pagi-minumair



Minum Air

Amalan minum segelas air masak sebaik bangun daripada tidur sebelum menggosok gigi adalah sangat baik. Menurut kajian yang dijalankan oleh Japanese Medical Society, amalan ini mampu memulihkan pelbagai penyakit serius seperti sakit kepala, sakit-sakit badan, sistem jantung, artritis, degupan jantung yang pantas, epilepsi, lemak berlebihan, bronkitis, tibi, meningitis, buah pinggang dan jangkitan pada air kencing. Selain itu, ia juga mengekalkan awet muda.



Perkara-Yang-Elok-Dilakukan-Sebaik-Bangun-Pagi-lemondanmadu

 

Air Lemon Dan Madu

Segelas air lemon suam yang dicampur dengan madu adalah minuman terbaik bagi merawat penyakit sembelit dan menjaga kesihatan usus.




Perkara-Yang-Elok-Dilakukan-Sebaik-Bangun-Pagi-warnaterang


Warna Cerah

Hampir enam hingga lapan jam otak berehat ketika tidur jadi, warna-warna yang cerah mampu merangsang otak pada waktu pagi. Ia juga dapat membantu anda memulakan hari dengan ceria!


Boleh juga baca :

Tips Minum air Masak 3 Liter Sehari



untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): Shaklee Independent Distributor Norjarina Mohd Ariffin 019-9685187 noorislam_jj@yahoo.com www.facebook.com/sihat.supplement COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment