shaklee

shaklee

Wednesday 5 March 2014

ESP Shaklee Tiada Bandingannya

Salam.. semua.. ermmm.. hari nie ina nk share sikit berkenaan dengan ESP soy protein sempena bulan promosi ESP nie...




Ramai betul yang sukakan soy protein (soy isolate protein) dari Shaklee ini. Dan tidak hairanlah ianya adalah best seller atau dengan kata lain paling popular di kalangan produk shaklee yang lain. Kenapa ianya sangat HOT? Sebab ianya pelbagai fungsi dan pelbagai golongan boleh mengambilnya. Mari kita kenali ia serba sedikit ye.


energizing soy protein shaklee

Sebelum itu kenali harganya dahulu. Satu tin untuk harga retail adalah RM150 dan satu tin boleh bertahan 1-2 bulan. Sungguh jimat bukan. Dan ianya sangat popular di kalangan ibu menyusu dan ibu hamil. Jika hendak dapatkan dengan harga ahli maka silalah jadi ahli shaklee yang bertauliah ye:)

Soyanya bukan soya biasa. Soy protein (soy isolate protein) dihasilkan dari kajian dan kawalan ketat, maka hasilnya pasti dijamin dari segi mutunya.

PERBEZAAN SOY ISOLATE PROTEIN SHAKLEE BERBANDING JENAMA SOYA BIASA

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin berasaskan kacang soya. hakikatnya, pengasingan protin yang pertama ini dicipta oleh Dr Shaklee pada awal 70-an. Di mana, kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr Shaklee telah lama mengetahui protin soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

Soy isolate protein Shaklee ini diikitiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunaka oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850g ( satu tin soy isolate protein Shaklee) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan bertahan lama. Wah, dasyat kan? Bayangkan 30kg kacang soya, padanla boleh bertahan lama.

Soy isolate protein Shaklee dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur, tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.

Satu hidangan Soy isolate protein Shaklee bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.


JOM REMBAT ESP BULAN NIE..


share lah dengan kwn2 ofis, jiran2, adik beradik ke beli ESP nie..
Beli 6 percuma 1..
free membership..
cash back dari shaklee...


Apa tunggu lagi..
jom pm/msg/whatsapp ina skrg 019-9685187

No comments:

Post a Comment