shaklee

shaklee

Sunday 11 May 2014

8 Kelebihan Saya Dapat Selepas Daftar Jadi Ahli Shaklee

Asslamualaikum.. salam sayang semua..
Hari ini ina nak share apa "Kelebihan Ina Dapat Selepas Daftar Jadi Ahli Shaklee''..

8 Kelebihan yang Ina dapat selepas jadi ahli shaklee..


1.Mesra Keluarga

Betul. Mesra macam mana tu? Kami syukur sangat, sebab masuk ahli ni bukan isteri je,, suami pun dilibatkan sama..
Anak macam mana pula? Takkan tinggal di Nurseri dan maid suruh jaga sedangkan kita habis masa mesyuarat pagi sampai malam.
Anak boleh bawa masa gathering.. BETUL.. Semua ahli jutawan bawa anak. siap anjurkan pertandingan mewarna dan lain lagi.


2. Modal yang Sangat Rendah

Berapa modal nak buat bisnes ni? dalam otak kita mesti dah set mindset, nak bisnes kena banyak duit. sebenarnya tak pun..

Ina JOin Shaklee RM65 je (postage RM10 /RM 20 utk S/S) seumur hidup untuk suami isteri. tiada expired date ok.. NAk masuk Percuma pun boleh. Macam mana tu?

Anda Hanya perlu membuat pembelian produk sebanyak RM650++ bersamaan 200 points. DEngan ini anda layak mendapat keahlian shaklee secara percuma.. Tak perlu bayar dan RM65 tu.. jimat kan??

Modal Permulaan hanya 2 angka tapi pulangan boleh mencecah 4-7 angka.. sekarang Alhamdulillah baru 5 bulan join Ina dah mendapat pulangan 4 angka.. Berusaha untuk mendapat 5 angka pula.. INsyaAllah..

Master selalu berpesan bisnes ini mudah. kalau kena caranya. Dan memang betul lah ianya sangat mudah. Allah permudahkan. Alhamdulillah..

3.Risiko hampir '0'

Modal RM75 saja.Sangat murah kan. takkan expired pula tu. Takde risiko kena tipu macam skim cepat kaya.

Lagipun kami yakin sebab produk ni dah leboh dari 50 tahun usianya. Dari zaman mak nenek kita.

Takkan produk yang menipu boleh bertahan selama tu kan. Mula -mula tu kami risau juga mana tau macam syarikat lain, awal-awal je bagus. tapi tak sebenarnya.

Memang gembira sangat dapat banyak kawan baru yang nak baiki diri dan keluar dari zon selesa. Yang tudung labuh dan berpurdah pon ramai yang dah berjaya.

4. Peluang Menjadi 'WAHM' (work at home mom)

Ini salah satu peluang yang ramai ibu bekerja impikan. betul tak? Kerja di rumah dan melihat anak-anak membesar di depan mata.

Sistem dallam shaklee ini terbukti memaksa ibu-ibu diluar sana terpaksa berhenti kerja. hehe.. KENAPA?? sebab BONUS SHAKLEE mereka dah meletup2 selepas setahun ber'SHAKLEE', bonus 4-5 kali ganda dari gaji bulanan..

Memang tak mustahil nak dapat Fibancial Freedom. Tiada hutang. Heaven. Macam sekarang ni graduan universiti semua sibuk buat hutang.. keluar je dari U dan terhutang.. (sayalah tu).. hehe..

5. Tak Perlu Keluar Rumah

Bisnes apa tak perlu keluar rumah. Kerja pun awal awal pagi subuh dah kena bersiap.

Berkejar-kejar nak pergi kerja nak balik rumah kan.. memang memenatkan betul tak? Balik rumah anak-anak nak perhatian pula kan.. Tapi bisnes shaklee ni tak perlu nak berkejar-kejar.. hanya mengambil order dari pelanggan dan branch yang akan pos sendiri ke pelanggan. mudah kan.. just klik-klik..

Semua dari rumah. seronok betul jadi ahli shaklee ni. impian menjadi nyata. suami pula menjadi tulang belakang kita. tolong hantar barang urgent. (COD).. sentiasa memberi semangat...

6. Banyak Mentor Hebat

Teringat pula pada hadis Rasulullah SAW seorang mukmin adalah cerminan mukmin yang lain. Maksudnya, kawan anda mencerminkan perangai anda.

Alhamdulillah Ina dipertemukan dengan group coaching yang sangat awesome.. group yang sangat memberi ilmu tak henti-henti. hanya depends pada diri kita sendiri sama ada nak join atau tak. ilmu yang diberi hanya percuma.

Sebenarnya nak hidup dengan bahagianni mudah je. Jaga hubungan dengan Allah je. Itu nasihat mereka.
Kalau Allah sayang kita, semua perkara jadi mudah. Datang pertolongan dari arah tak disangka sangka.

Sangka baik pada Allah. kemudian berdoa dengan specifik. banyakkan bersedekah masa susah.
Itu pesan Mentor kami. SubhanaAllah.. memang betul ..

7. Tiada lagi Traffic Jam

Tak perlu pergi ambil stok di branch. Pergi pejabat pos dan sebagainya. Kecuali dapat special request untuk COD..

Bukan apa, pelanggan ni tak semua suka beli secara online kan. Ada yang dah pernah tertipu dengan perniaga online lain. Mungkin sebagai pengajaran lah buat mereka2 ni.

8. Produk yang Terbukti Berkesan,Selamat Dan Semulajadi

Alhamdulillah kami dah 6 bulan menggunakan produk shaklee. memang puas hati dengan kesan produk shaklee.. produk yang di sahkan HALAL..

Paling baru, Tahun 2013 sijil halal diperbaharui. So, memang tak de was-was. Bahan semua semulajadi je.
Tiada bahan kimia.

Alhamdulillah cukup 8 Manfaat selepas join jadi ahli SHAKLEE. Memang langkah kanan masuk group jutawan ni. Tak de kena pressure dengan orang lain.


Kalau kita nak kita usaha dan kita yang dapat.. Nak dapatkan income 4-5 angka sebulan?? jom join group jutawan kami wahmillionaeir..

Sekian.. sharing saya pada hari ini. 
salam sayang..


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
Noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment