shaklee

shaklee

Thursday 15 May 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee Yang Paling Sempoi!!



Biasa dengan pung pang pung pang orang jual produk shaklee kan, tapi mesti ada terdetik bagaimana kalau aku join? Tapi tak faham prosesnya pulak. Yelah orang lain tengok seronok je dapat 4,5 angka sebulan, aku pun nak cubalah.

Pertama sekali untuk jadi ahli shaklee tidak semestinya kita nak buat bisnes. Join daftar ahli untuk makan sendiri pun boleh. Ibaratkan macam kita pergi jusco tu ada kad jusco kan. Sambil-sambil membeli belah tu nanti kumpul-kumpul point dapat voucher cash kan. Ataupun macam juga bonuslink tu biasa kita guna untuk isi minyak. Sambil-sambil isi minyak dapatla kumpul point jugak. Tiada kerugian pun, sebab bukan kita kena keluarkan duit sama sekali kan?





Ok untuk mendaftar dan jadi ahli shaklee kita mestilah mempunyai seorang yang boleh kita bernaung di bawahnya. Wah ayat bernaung macam apa tah kan? Ye memanglah penting sebab dialah nanti tempat sumber rujukan kita untuk ajar cara bagaimana nak buat order dan sebagainya. Untuk daftar ahli shaklee tidak susah, ada 2 cara yang boleh kita ikuti:



1. Bayar yuran keahlian sebanyak RM65 (plus RM10 sebagai postage jika mahukan kit member dipos). Sebelum bayar tu anda mestilah berurusan dengan mana-mana distributor pilihan anda untuk dia tolong isikan borang dan sebagainya. Jika anda buat sendiri, anda kena beli borang tu dahulu sebelum boleh daftar. Cara paling mudah minta distributor anda untuk daftarkan untuk anda. Sebagai contohnya anda nak jadi ahli, anda boleh hubungi saya dan kata nak minta daftarkan ahli. Urusan pendaftaran saya uruskan dan anda boleh tunggu kit member anda sampai dan terus dapat id untuk digunakan semasa membuat pembelian. Id itulah yang kita akan guna untuk beli produk dan kumpul point.

2. Siapa mahukan FREE MEMBERSHIP? Maknanya tidak perlu buat bayaran RM65 tadi? Untuk lagi untung, anda boleh buat belian produk bernilai RM656 bersamaan dengan 200 point untuk melayakkan anda dapat FREE MEMBERSHIP. Jika merasakan RM656 tu banyak sangat, kongsi-kongsilah dengan kawan-kawan siapa yang nak beli lepas tu anda yang akan dapat FREE MEMBERSHIP tu.
DAN ada lagi kelebihan jika ambil option ni, anda berpeluang mendapat BONUS DARI SHAKLEE SERTA MERTA. Maknanya anda layak untuk merasa bonus berupa cash pada bulan tersebut berdasarkan pembelian yang telah dibuat. Ini memang orang selalu pilih option 2 untuk dapat lebih benefit.





Mudah je kan untuk mendaftar ahli shaklee. Apa lagi, siapa-siapa yang mahu mendaftar jangan segan-segan untuk hubungi saya. Sedia memberikan konsultasi PERCUMA!


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment