shaklee

shaklee

Wednesday 21 May 2014

Esp Untuk Ibu Hamil

Bagusnya ESP SHAKLEE untuk Ibu Hamil

Apa itu ESP Shaklee? ESP Shaklee hanyalah SOY PROTEIN ISOLATE, dibasuh dengan menggunakan air bersih dan bukannya dengan alkohol seperti kebanyakkan porduk soya di pasaran. Juga mengandungi Lecithin soya yang kaya dengan kolina untuk perkembangan otak. Jadi ESP SHAKLEE selamat diambil oleh ibu mengandung.

ESP shaklee juga selamat diambil oleh ibu mengandung kerana kacang soyanya adalah asli dan tidak terubah suai secara genetik (non-gmo soy). DANNNN istimewanya ESP shaklee ini adalah diproses tanpa melalui proses haba untuk mengekalkan kandungan proteinnya. Oleh sebab itu, rata-rata orang yang mengambil ESP shaklee dapat merasai perubahan, seperti LEBIH BERTENAGA, KULIT LEBIH BERSIH TANPA JERAGAT, TURUN BERAT BADAN DENGAN ESP SHAKLEE, SUSU BADAN SEMAKIN BANYAK hanya dengan permulaan 1 TIN ESP SHAKLEE. Hebat bukan.





Jadi tiada masalah ibu mengandung mengambil ESP shaklee malahan menjadikan bayi dalam kandungan mempunyai cukup protein untuk perkembangan otaknya, anda juga sihat dan lebih bertenaga, dan menjadikan kulit anda dan bayi lebih bersih dan gebu.

Selain protein setiap hidangan ESP Shaklee seperti yang disyorkan mengandungi 500mg kalsium yang sangat-sangat diperlukan oleh wanita hamil. jadi sangat-sangat sesuai untuk ibu mengandung yang tak berapa gemar minum susu.

Bagusnya juga ESP Shaklee ini adalah memelihara tekanan darah tinggi, kencing manis semasa hamil kerana kandungan karbohidrantnya yang rendah dan juga rendah glisemik dan gula. Berbeza dengan memebeli produk soya di luar atau di pasar malam sudah tentu anda minta ditambah gula samaada gula merah atau putih. Betulkan? Nak pulak soya tu ditambah garam nak bagi sejuk lama, lagila tak boleh minum kalau tak tambah gula. hehe.

Dengan ESP Shaklee tak perlu lagi minum 5 botol soya setiap hari memadai 3 sudu sehari sudah cukup membekalkan jumlah perotein yang diperlukan oleh ibu hamil.


  • Untuk tengok set penuh VITAMIN IBU HAMIL boleh klik sini..
Semoga dapat membantu ibu-ibu/bakal ibu yang sedang mencari vitamin yang terbaik semasa hamil..


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

 COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment