shaklee

shaklee

Saturday 12 July 2014

Set Sahur Shaklee Untuk Ibu Berpuasa Kekal Cergas



Pernah tak anda tak terjaga untuk bangun sahur? Atau pun tak terjaga tapi bila tersedar lagi 15 minit nak azan subuh. Lebih-lebih lagi jika kita adalah ibu yang berpuasa dalam masa yang sama menyusu anak.

Sebagai seorang ibu yang menyusu anak saya amat memahami betapa letihnya kalau tak dapat bersahur. Saya ingin mencadangkan anda untuk mencuba Set Sahur Shaklee. Set ini adalah ‘highly recommended’ terutamanya bagi ibu yang menyusu. Lebih-lebih lagi jika anda ibu yang bekerja terpaksa pam susu untuk buat stok EBM bagi anakanda tersayang. Set Sahur Shaklee ini juga dikenali dengan nama Mighty 3 Gems.



Penting untuk Ibu Berpuasa Kekal Cergas



Sebelum saya bercerita tentang Set Mighty 3 Gems ini, saya ingin kongsi dengan anda betapa pentingnya kita sebagai ibu yang berpuasa untuk kekal cergas.

Tiga soalan ini yang selalu bermain-main di fikiran seorang wanita yang bergelar ibu setiap kalinya tibanya bulan Ramadhan. Apatah lagi jika pertama kali menjadi ibu dan menyusu badan.
  • Mampu ke aku berpuasa sambil menyusu anak?
  • Cukup ke susu untuk dibuat stok EBM jika aku puasa nanti untuk anak?
  • Berkualitikah susu yang dihasilkan memandangkan aku tengah berpuasa?

Kita kena pertimbangkan soalan-soalan di atas. Sebab bila kita dah bergelar ibu kita tak boleh fikir untuk diri sendiri. Belum lagi ditambah dengan tanggungjawab seorang isteri yang perlu menyediakan juadah untuk berbuka dan bersahur. Lebih best lagi, kalau kita ini ibu yang bekerjaya!



Aduh! Risaunya!

Sebenarnya apa yang kongsikan ini adalah pengalaman sendiri dan ini rupanya adalah perkara normal yang sering dirisaukan oleh ibu-ibu di luar sana. Saya sendiri semasa masih bekerja memang sangat risau sehinggakan tertekan dengan persoalan yang berlegar-legar dalam kepala!

Lebih risau lagi jika kita terlepas waktu bersahur! Walaupun ada rukhsah untuk para ibu namun jika ada caranya mengapa tidak kita tunaikan kewajiban berpuasa. Betul tak?

Testimoni Set Sahur Shaklee








Pengalaman Terlewat Bangun Sahur Dan Sempat Ambil Set Sahur Shaklee.


Kami pernah terlewat bangun sahur. Tinggal lebih kurang 15 minit lagi nak habis waktu bersahur. Masa itu, saya dan suami cepat-cepat ke dapur untuk bersahur. Sang suami sempat minum Air milo + ESP.. Manakala saya bergegas mengambil Set Mighty Triple Gems. Mudah sahaja cara penyediaannya.

Apa yang saya sempat ambil adalah 5 keping biskut, bancuhan  ESP+Performance Drinks+Meal shake. Satu sudu besar setiap satu. Kemudian azan pun berkumandang. Alhamdulillah sempat habiskan..

Alhamdulillah. Kami dah jumpa penyelamat kalau terlewat sahur!




Set Sahur Mighty 3 Gems Terbaik Untuk Para Ibu

  • Syukur pada yang Maha Kuasa kerana dipertemukan dengan Shaklee. Banyak lagi pilihan supplemen yang boleh diambil untuk sesiapa sahaja supaya kekal cergas bertenaga sepanjang bulan Ramadhan.
  • Bagi saya sendiri, saya telah merasakan sendiri pengalaman dengan produk Mighty Triple Gem ini sama ada untuk berbuka mahu pun bersahur. Oleh sebab itu, saya sangat yakin dan ‘highly recommend’ kepada ibu-ibu diluar sana. Ambillah tanpa ragu.


Mighty Triple Gem ini terdiri dari ESP+Performance Drinks+Meal shake. Semuanya dalam bentuk serbuk bancuhan. Anda hanya perlu bancuh dan minum. Sangat mudah dan cepat untuk disediakan. 


Bagaimana Mighty Triple Gem membantu anda dalam menghadapi Ramadhan?

  • Sifat rendah indeks glisemik atau low GI dalam minuman ini berkemampuan membuatkan anda rasa kekenyangan dalam tempoh yang lebih lama berbanding jika anda mengambil karbohidrat yang kompleks seperti mee, pasta atau roti semasa bersahur.
  • Bersahur dengan sumber yang kaya dengan protein ini akan membuatkan kita mampu bertahan lebih lama sehingga waktu berbuka walaupun kita menyusu anak atau mengepam susu.

Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG!


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEEHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK

No comments:

Post a Comment