shaklee

shaklee

Tuesday 2 September 2014

Bermasker dengan Vivix Shaklee

Tips: Kulit Cerah, Gebu dan Licin Dengan Masker Vivix


Hari ini nak bagitahu bagaimana nak jadikan kulit cerah,gebu dan licin dengan cepat.. 
Seperti yang semua orang tahu vitamin shaklee ini banyak yang sangat bagus untuk dijadikan masker selain consume. Hari itu, Ina ada kongsi bagaimana nak buat masker ESp+ Vit C kan.. Tapi hari ini Ina nak kongsikan pula bagaimana nak pakai Masker VIVIX!!


VIVIX ini sangatlah bagus untuk kesihatan dalaman, luaran dan kecantikkan luaran. Apa yang saya paling suka semestinya khasiat untuk kecantikan. Biasalah wanita mana nak lari dari kecantikkan, betul tak?
Kalau anda wanita yang baca entry ini semestinya anda setuju dengan saya kan.

Macam saya sendiri memang suka pakai masker untuk nampak kulit cerah, bersih dan halus mulus je. Tapi Semalam teringin pula rasa nak buat Masker Vivix, walaupun berkira-kira juga nak jadikan vivix tu masker, yerlah tengok harga pun terfikir berkali-kali. Disebabkan nak tahu apa kesan sebenarnya bila pakai masker Vivix ini, mulalah tiada nak berkira-kira lagi. Sebab kesan dia memang marvellous..

Saya ini, ada masalah jerawat kecil-kecil naik dekat atas hidung disebabkan masalah resdung saya yang teruk jugalah.. Kalau tersalah makan sikit sahaja mesti gatal mata,telingan dan hidung.
Ok, berbalik pada cerita masker tadi. Saya pakai malam sebelum tidur, sampailah pagi esoknya.. Selepas membasuh muka masih tak merasa yang ada perubahan, tapi selepas beberapa jam sudah rasa jerawat yang dekat atas hidung tu dah tiada. Pori-pori dan hilang. kalau sentuh dengan tangan tak terasa dah bintik-bintik dekat atas hidung ini. Suka sangatlah bila dapat merasa kesan yang terbaik dari VIVIX Shaklee kan. Suami pun perasan. Siap puji lagi tau! oppss.. hehe.. Baru sekali pakai sudah merasa kesannya. Kalau pakai hari-hari?? Anda tahu jawapannya..

Masa mula-mula pakai  tu memanglah macam mat bangla sikit, suami tengok pun boleh terkejut atau pengsan sebab tengok muka si isterinya. haha.. Tapi lepas cuci, hasilnya macam buat pembedahan plastik !! cewahhh overclaim lah pula kan. Tapi memang syok weiii kulit jadi gebus, glowing dan licin.

masker vivix
Bahan-bahannya sesudu teh VIVIX, kemudian sapu sahaja keseluruh muka. Biarkan sehingga 30 minit, nak pakai sampai keesokkan paginya pon boleh. Selepas itu, bilas dengan air..




Tadaaaa............ siap...... Gambar sebenar tidak dapat nak ditunjukkan... Cuma saya boleh tunjukkan Testimoni yang menggunakan masker vivix ini juga. Iaitu master saya Master Wan Fatihanum



Jadi, anda sudah nampak kesannya kan. Buat anda yang di uar sana yang nak kulit cantik dan sihat, boleh cuba masker vivix ini. Tambahan pula, banyak feedback yang saya terima yang jerawat pun boleh mengecut selepas sapu masker vivix nie tau!!

Untuk pesanan anda boleh klik link dibawah untuk membuat order yang terus akan sampai depan pintu rumah anda!!


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG!


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

 COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEEHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK

No comments:

Post a Comment