shaklee

shaklee

Sunday 14 September 2014

Resepi Esp Shaklee Yang Sangat Sedap | Tesimoni Esp

Resepi Esp Shaklee | Ramai Orang Tidak Tahu Esp Shaklee Sedap






Assalamualaikum.. w.b.t..Selamat Pagi.. :)


Pagi ini saya nak kongsi beberapa jenis Resepi Esp Shaklee yang sangat sedap. Ramai yang tidak tahu Esp Shaklee sangat sedap sekiranya dibuat resepi mengikut citarasa masing-masing..
Dalam banyak-banyak resepi yang selalu saya dan suami minum adalah ESP + MILO SUAM (milo panas tidak boleh ye). Sebab inilah resepi pertama yang kami cuba semasa pertama kali nak minum ESp Shaklee.. Best sangat-sangat.. Nak tahu cubalah Sendiri. =)

Semasa bulan puasa pula kami cuba tukar resepi lain pula. Kami campurkan ketiga-tiga SET 3 GEMS kemudian shake-shake dan minum.. urmmm.. memang sangat sedap, kenyang dan bertenaga.
Satu lagi yang saya suka Esp + Air Dutch Lady Strawberry.. urmmm.. tak terkata sedapnya.. lebih-lebih lagi simpan dalam peti ais sekejab, biar rasa sejuk-sejuk sikit.. Marvellouusss... olluusss..



Esp + Dutch Lady Strawberry


Esp + Air Sunquick



Set 3GEMS




Anda nak cuba resepi lain yang ada dalam resepi di bawah pun boleh, ikut citarasa masing-masing..





SELAMAT MENCUBA!!


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): Shaklee Independent Distributor Norjarina Mohd Ariffin 019-9685187 noorislam_jj@yahoo.com www.facebook.com/sihat.supplement COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment