shaklee

shaklee

Friday 7 November 2014

Business Training Shaklee at Rumbia Resort Villa Paka, Terengganu

Assalamualaikum..

Hari ini Ina pergi Business Training anjuran Shaklee. Masuk percuma sahaja. Seronok kan dapat ilmu pemasaran secara percuma sahaja tak perlu bayar apa-apa pun.

Banyak cara yang di ajar tadi bagaimana nak dapatkan prospek yang berkualiti. Ada menggunakan cara online dan ada juga cara offline.

Cara online apa lagi kalau bukan dari facebook, page, blog, we chat, instagram, twitter dan banyak lagi saluran-saluran online yang boleh kita guna.
Untuk offline pula, yang di cadangkan dalam kelas tadi adalah mengedarkan flyers di persekitaran dengan kita.

Sebenarnya ramai lagi yang tidak kenal apa itu shaklee. Apa kebaikan produk shaklee ini. Jadi, sebagai distributor kita harus memberitahu kepada orang yang kita ada produk bagus untuk mereka.

Gunakan pelbagai cara untuk mengedarkan flyers. Antaranya pergi ke tempat orang ramai untuk bagi kepada mereka sendiri. Contohnya, dekat taman, tepi pantai dan tempat-tempat yang orang berjalan perlahan, ada masa untuk ambil flyers kita itu.

Semoga dengan perkongsian ini anda semua boleh mencubanya. Jangan mudah berputus asa untuk berjaya. Buat sampai JADI!!

ALANG-ALANG BUAT SHAKLEE BIAR SAMPAI JADI JUTAWAN!!

GOOD LUCK DEAR ❤❤❤

3 comments:

  1. tq ina sudi berkongsi info ttg Business Training Shaklee kt Paka...harap2 satu masa nanti dapat laa join jugak event seperti ni...
    jom baca: Khasiat Buah Mullberry

    ReplyDelete