shaklee

shaklee

Tuesday 15 July 2014

Set Kurus Shaklee Terbaik

Sekarang di mana saja ramai yang menjual set kurus. Kenapa ramai yang menjual set kurus?? Kerana menurut statistik Malaysia berada pada kedudukan tertinggi dikalangan negara Asean. Manakala tangga ke enam di rantau Asia Pasifik.. Statistik ini amat menggerunkan. Punca utama kegemukkan dikalangan rakyat Malaysia adalah disebabkan pengambilan gula yang berlebihan.
Sebagai pengguna perlu pandai memilih set kurus yang selamat dan berkesan serta bebas daripada bahan-bahan yang merbahaya. Shaklee juga mempunya set untuk menguruskan badan dengan cara sihat, selamat dan berkesan.






Nampak tak Malaysia berada di rangking ke berapa yang rakyat mengalami masalah obesiti..
Sebab apa berlaku masalah obesiti ini? sebab Rakyat Malaysia terlalu mewah dengan makanan, makanan yang macam yang menyebabkan obesiti? mestilah makanan yang berlemak, berminyak.. 

Salah ke makan makanan yang berminyak dan berlemak ini? Tak salah pon tapi perlu lah ada bahan pembakar lemak dan pengikiran toksik..

Haaa.. Mari sini nak kenalkan SET KURUS TERBAIK untuk rakyat Malaysia yang mempunyai masalah berat badan.. pasti terbaik.. =)


SET KURUS SHAKLEE

Terdiri daripada 3 konsep iaitu BUANG, BAKAR, BINA (3B)

BUANG/DETOX – ALFALFA @ HERB LAX
Detox adalah proses pembersihan usus dan sangat penting sebelum memulakan sebarang pengambilan makanan tamabahan untuk memastikan berlaku penyerapan yang lengkap oleh badan.
Detox adalah untuk menyingkirkan segala toksin dalam badan kerana sekiranya toksin tidak di buang badan akan sukar menyerap segala nutrient daripada makanan seharian dan makanan tambahan.
Saya tidak menggalakkan Herb-lax diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak.

BAKAR – LECITHIN & OMEGA

Proses pemecahan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard atau kedua-duanya sekali. Lecithin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. Sama juga dengn omega, tetapi omega mengandungi leptin dimana dapat mengawal selera makan. Kunci kejayaan mereka yang dapat mngurangkan berat badan adalah dapat mengawal nafsu makan.
Pengambilan omega secara konsisten juga boleh mengempis perut bagi mereka yang mengalami masalah perut buncit.


BINA – ESP / CINCH SHAKE MIX
Protein sangat diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak.
Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake Mix atau jika anda ibu yang menyusukan anak gantikan dengan ESP.
Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak.





Ramai yang telah berjaya menurunkan berat badan denagn mengamalkan set kurus shaklee. Dengan mengamalkan set kurus shaklee anda dapat menurunkan berat badan secara selamat dan sihat. Apa yang penting di sini adalah disiplin yang kuat sepanjang mengambil set kurus shaklee. Dan jangan terlalu mengharap dapat turun berat berkilo-kilo dalam masa 1 minggu kerana set kurus shaklee tidak mengandungi bahan yang mempercepatkan penurunan berat badan seperti produk lain dan set kurus shaklee bukan UBAT KURUS.. Ada banyak produk yang dapat menurunkan berat badan berkilo-kilo dalam masa 1 minggu sahaja. Anda tahu kenapa boleh turun dengan cepat?? Ada yang mengambil ubat kurus sehingga mengalami komplikasi yang teruk sehingga membawa maut.. Jangan sebab hendak kurus denagn cepat anda sanggup menggadai nyawa.. Sabar dan disiplin sangat penting dalam program menurunkan berat badan.


Di sini saya akan berkongsi beberapa pengguna yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan menggunakan set kurus shaklee


  






Banyak lagi Testimoni-testimoni yang boleh anda tengok nanti.. saya akan update lagi sekiranya ada lagi testimoni yang terbaru..=)

Anda nak cuba set kurus terbaik nie? Tapi nak yang bajet je dulu.. boleh dear..:)
Atau anda nak order sendiri set kurus terbaik ini? boleh..
Anda boleh klik Set Kurus yang Anda suka =)


SET KURUS BAJET ( LECITHIN & ALFALFA)


SET KURUS BAKAR LEMAK (LECITHIN & OMEGA GUARD)


SET KURUS BINA OTOT ( ESP & CINCH SHAKE)


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG!



untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEEHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK

No comments:

Post a Comment