shaklee

shaklee

Monday 15 September 2014

B - complex | Boleh Tambah Berat?

Tambah berat dengan vitamin b-complex

Ada seorang kastemer tanya boleh ke b-complex shaklee naikan berat badan dan bagi tenaga? Saya kuris sangag dan kurang tenagalah...

Boleh...

Mari kita baca bagaimana vitamin b-complex menaikkan berat badan dan memberi tenaga kepada pengguna..

MANFAAT UTAMA:

😍 Menukarkan makanan kepada tenaga - bantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan/kelesuan.


😍 Melawan tekanan - memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

😍 Membantu tumbesaran - menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecbacatan otak atau tulang belakang.

😍 Rambut beruban dan gugur - membaiki masalah kulit kepala,kelemumur,rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut.

😍 Baik untuk mata - mengurangkan masalah keletihan mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, perkasakan memori dan daya pemerhati/fokus.

Dan banyak lagi kelebiban vitamin b-complex..

Anda nak tahu lagi bagaimana nak tambah berat boleh klik link ini.. http://anakummicomel.blogspot.com/2014/02/set-tambah-berat-badan.html?m=0

Untuk keterangan lanjut boleh
Msg/whatsapp: 019-9685187

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment