shaklee

shaklee

Wednesday 17 September 2014

Basic H | Hilangkan Kotoran Di Dinding


Basic H | Boleh Tanggalkan Kotoran? Betul ke?






Basic H boleh hilangkan kotoran di dinding? Al kisahnya ada seorang kastemer ni dia ada buat eksperimen. Nak tengok betul ke basic H ni boleh hilangkan kotoran di dinding. Dugaan memang tepat sekali. Jadinya, dia pun kongsi dengan saya bagaimana Basic H ni boleh tanggalkan kotoran.

Biasalah bila anak sudah makin meningkat membesar. Macam-macam aktiviti yang dia rasa perlu cuba. ada sahaja benda baru yang dia nak buat. Salah satunya bila dah dapat pen,pensel atau marker. Maka habislah satu rumah dia kerjakan sekiranya mak ayah atau orang dewasa tidak perasan apa yang si anak tengah buat. Si ibu sangkakan si anaknya sedang tidur tetapi sebaliknya berlaku.

Sudah namanya budak bukannya pandai nak cari kertas, buku ke nak conteng. Asalkan boleh conteng dah cukup bagus bagi dia. Ibaratkanmencurahkan bakat di dinding rumah.. hehe.. Si ibu jangan marah anak-anak ye. Kita kena cari penyelesaianya. Kita cuba Basic h shaklee manalah tahu berkesan ke tak kan. Tapi sememangnya berkesan sebab kita sudah ada Testimoni yang tanggalkan kotoran di dinding rumah mak mertuanya.

Mari kita tengok keberkesanannya.. (cehhh.. macam iklan dalam TV pula).


Testimoni basic H



Itu dia!! Nyata ianya sangat berkesan. Asalnya dinding yang telah di conteng oleh anak telah di basuh oleh si emak dengan beberapa titik Basic H ke dalam baldi yang berisi air. Memang best sangat kata si emak ini sebab dia kata dia tak guna bahan pencuci kimia untuk mencuci dinding ini.
Kalau contoh guna Clorox dah memang sah-sah ianya daripada bahan kimia kan. Jadi si emak ini mencaro bahan pencuci yang natural.. (Saya Dah jumpa Basic H Shaklee) .

Kenapa ia dipanggil natural? Sebab basic H ini kandungan memang 99.95% adalah berasal dari air sebab itu namanya Basic H. Air kan kalau dalam bahasa kimianya adalah H20. Kalau tak, takkan namanya begitu.

Air sahaja ke? takkan lah semata-mata air kan. Ia juga dilengkapkan dengan ekstrak kelapa dan jagung yang menjadi salah satu pelengkap bahannya. Itu yang buat kastemer ini lebih yakin kerana ia daripada bahan semulajadi.

Oleh itu, kata orang tidak kenal maka tidak cinta.. ehh.. ehhh.. betul ke??
jommm...

Kenali Basic H dengan baca lebih lanjut di sini : ......>>>>>> KEBAIKAN BASIC H


Satu botol ni tahan berbulan-bulan. Memang sangat-sangat jimattt... Bukan sahaj boleh mencuci dinding yang kotor malah boleh juga mencuci lantai. Lantai bersih dan selamat untuk korang yang ada baby yang meniarap/merangkak macam saya nie. Baby yang meniarap/merangkak biasanya suka mengutip apa sahaj dilantai. Tetapi bila lantai sudah bersih dan selamat maka tidak perlu risau lagi!

Jadi jangan tunggu lagi. Inilah masa untuk anda tunjuk bakat yang anda boleh cuci kotoran di dinding tanpa pencuci yang ada bahan kimia. Dan dengan cara mudah. macam orang kata semudah ABC. sememangnya pilihan yang Bijak!!


Jika Anda mahu membeli Basic H ini sendiri, boleh klik di sini:



untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

 COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment