shaklee

shaklee

Thursday 18 September 2014

Testimoni Set Menyusu Shaklee | Susu Badan Meriah dengan Shaklee




Assalamualaikum.. Hari ini saya nak kongsikan testimoni Set Menyusu Shaklee yang telah di ambil oleh seorang rakan saya. Alhamdulillah sekarang usia anaknya sudah 8 bulan tetapi susu badan tetap meriah. Seronok kan bila kita dapat dengar si ibu dapat menyusukan anaknya dengan susu ibu itu sendiri. Tahu tak susu ibu sebenarnya memang terbaik.

Hebatnya susu ibu. Itulah yang biasa saya dengar apabila mereka tahu bahawa susu ibu sememangnya hebat? Nak tahu kenapa susu ibu terbaik? Klik sini.

Ini dia testimoni dari rakan saya yang mengambil Set Menyusu Shaklee. Apa katanya? Dia bersyukur sangat sebab walaupun baby dia dah 8 bulan tapi tetap boleh pump 8oz - 10oz sekali pump. Seronok kan.





Set Menyusu yang si ibu ini amalkan ialah:


  • B COMPLEX
  • VITA-C PLUS
  • VITALEA
  • ALFALFA COMPLEX

Untuk tahu lebih lanjut lagi berkenaan Set menyusu shaklee bolek klik link ini...>>>>>>> SET MENYUSU SHAKLEE



Bukan apa, janganlah pula ada yang mengatakan bahawa Set Menyusu Shaklee ini MAGIC. Bila dah mula makan set ini nak ada terus susu badan, Itu tidak juga ye ibu-ibu. Tidak boleh di claim begitu. Kita sebagai hambaNya hanya mampu berusaha betul tak?

Jadinya, ibu-ibu perlu juga membuat teknik Power Pumping dengan konsisten supaya susu mudah untuk keluar. Pastikan juga ibu-ibu tidak stress ye. Tenang je semasa direct breastfeeding anak atau semasa power pumping.

Pesanan penting, ibu-ibu juga perlu minum air masak yang secukupnya ye. bolek klik link ini Tips untuk minum air masak 3 liter sehari.

Seterusnya ibu-ibu juga jangan lupa untuk berdoa kepada Allah supaya dipermudahkan urusan untuuk menyusukan anak sehingga 2 tahun. InsyaAllah.. Ini saya sediakan doa sekali untuk memudahkan ibu-ibu ye.




HAPPY BREASTFEEDING MUMMY!!!


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG!



untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEEHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment