shaklee

shaklee

Thursday 9 October 2014

Makanan kaya Anti-oksidan baik untuk kulit | Vit E Shaklee Untuk Kulit Cantik

Vit E Shaklee Mempunyai Anti-oksidan yang Baik untuk kulit



Tahukah anda bahawa sumber makanan yang kaya dengan agen anti-oksidan sebenarnya baik buat kulit? Dengan memakan makanan yang kaya dengan sumber anti-oksidan kulit pasti tiada masalah penuaan kulit dan masalah kulit yang lain seperti kulit kering, kulit berminyak dan kulit berkedut.


Ina hendak kongsikan makanan jenis anti-oksidan yang baik buat kulit dan vitamin apa yang sesuai untuk kulit nampak cantik.



Kurma


ING_40492_03460



Kurma kaya dengan pelbagai vitamin yang baik buat kesihatan tubuh dan memberikan sumber tenaga yang baik untuk badan. Antara salah satu vitamin yang ada dalam kurma adalah vitamin C.Vitamin C yang terkandung dalam kurma berperanan sebagai agen anti-oksidan yang dikenali sebagai tanin.Tanin ini bersifat anti-infeksi, anti-inflamasi, dan anti hemoragik. Malah,kurma juga kaya dengan vitamin A yang bersifat anti-oksidan demi menjaga kulit yang cantik dan sihat.


Kismis







Kismis sebenarnya merupakan buah anggur hijau atau hitam yang dikeringkan. Sememangnya buah anggur juga kaya dengan sifat anti-oksidan yang tinggi. Kismis terkandung Phenolic Phytonutrients yang berfungsi dalam membunuh kuman, antibiotik dan anti-oksidan dalam menjaga kulit.



Beri biru







Buah beri biru mengandungi antosinin iaitu zat anti-oksidan yang mampu menghentikan penularan sel kanser. Tambahan lagi, antosinin juga berkesan dalam menyihatkan kulit agar melambatkan sistem penuaan.


Teh Hijau





Teh hijau terkenal sebagai minuman anti-oksidan yang terbaik di kalangan masyarakat Jepun. Teh hijau mengandungi polifenol dan katekin iaitu sebatian anti-oksidan yang berkesan dalam menyahkan radikal bebas pada tubuh. berfungsi dalam memberikan kulit lebih sihat dan bermaya.



Raspberi



Sama seperti buah beri biru. Ia juga kaya dengan agen anti-oksidan yang tinggi dengan mampu menyahkan radikal bebas dan melambatkan proses penuaan kulit. Ia juga mampu memperbaiki sel kulit yang rosak serta memberikan kelembapan kulit agar kulit kekal lembut dan anjal.

Seterusnya Vitamin yang terbaik untuk kulit kekal cantik, lembut, anjal, dan anti-penuaan yang baik adalah Vitamin E Shaklee. Mengapakah anda perlu mengambil vitamin E shaklee? Bukan vitamin E yang lain? Kerana vitamin E shaklee ada keistemewaannya. Mari kita baca apa kelebihan dan keistimewaan vitamin E shaklee.

Perbezaan Vitamin E Shaklee :


Dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum,yg kaya dgn vitamin E,diekstrak d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dgn 8 jenis vitamin E(alpha,beta,gama,delta).Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran!

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E,mememlihara membran sel-sel,sel darah merah dan tisu-tisu otot.Ianya adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa,kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Kelebihan lain :

-Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
-Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
-Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.
-Anti oksidan.
-Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.
-Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
-Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil.
-Menyelesaikan masalah kelesuan.
-Mengurangkan risiko parut yang besar.
-Merendahkan kadar kolesterol.
-Membantu mencegah kanser.
-Merendahkan risiko katarak.
- Sesuai utk semua : remaja,,ibu menyusu,berpantang,suami isteri dll.


 

Anda berminat untuk cuba produk ini? Anda boleh teru membuat pesanan melalui telefon samada mesej atau whatsapp sahaja.
coppppp.... 

Inginkan penjimatan sehingga 20% bagi setiap produk?
Jom daftar sebagai 



Anda juga Mungkin Meminati :


CARA MENJADI AHLI SHAKLEE
KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEEHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK



No comments:

Post a Comment