shaklee

shaklee

Tuesday 7 October 2014

Krim Hilangkan Elergik Pada Kulit Bayi

Testimoni Krim Ajaib Herbal Blend Shaklee | Hilangkan Elergik Pada kulit Bayi







Testimoni elergik anak sendiri..
Aduhlah.. mentang2 lh raya si ibu nie sedaplah makannye sampai tak ingat yang dia menyusukan anak. Sampai anak jadi elergik pun tak sedar. Akhirnya, si ibu stop makan dan sapu herbal blend krim dekat tempat elergik iaitu dekat perut anak Ina. Alhamdulillah elergik hilang dalam masa dua hari sahaja. Perlu Konsisten letak krim ini baru akan nampak kesanya.

Pada mulanya, hati ini dah berdebar dah tengok perut anak naik merah-merah sebab tidak pernah lagi naik macam tu sejak dia lahir. sekarang sudah 6 bulan. Nasiblah ada krim AJAIB yang selalu Ina bawa pergi mana-mana. Memang dapat membantu jika ada hal-hal seperti ini.

Mari kita tengok apa lagi kelebihan Krim Ajaib Herbal Blend ini..

 

1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga

Anak saya Saffi selalu sahaja terkena gigitan semut atau nyamuk. Kadang-kadang tu memang tak nampak yang dia kena gigit, tengok-tengok je dah naik biji-biji merah. Jadi, saya sapukan krim ajaib ini dan dalam masa yang singkat bintik-bintik merah tersebut akan hilang.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah


Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah lebih-lebih lagi kepada wanita. Bila kita berjalan di atas permukaan simen, tumit kaki akan mudah terdedah kepada masalah kering dan merekah. Try lah sapu krim ni dan hasilnya tumit jadi lembut dan rekahan pulih.


Testimoni Tumit Pecah:




3. Ubat luka / lecur

Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh. Pernah sekali terkena minyak panas..so bila terkena minyak panas kulit kita akan gelembung kan. Lepas terkena tu saya cepat-cepat sapu krim ni. Alhamdulillah kulit tak gelembung dan rasa pedih tu kurang. Esoknya dah kering kesan terkena minyak panas tu.

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu

Memang dah terbukti, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat. Jadi selepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak,cuba guna krim ni untuk kegakan pedih dan sembuh kan luka tu. Saya memang dah cuba dan sangat berkesan.

5. Menghilangkan parut

Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang.

6. Ruam pada bayi

Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Pernah sekali sapu satu krim kat ruam anak semakin teruk jadinya. Kulit jadi merah dan pecah sehingga ternampak isi. COnfirm memang sakit..then saya sapu herbal blend secara nipis je. .Alhamdulillah malamnya dan makin berkurang kemerahan.

7. Losyen harian

Boleh digunakan sebagai losyen harian. Baunya yang mint sikit buat kita rasa segar dan badan pon jadi sejuk je.






Menarikkan krim ajaib herbal Blend shaklee ini? Memang krim ini mempunyai pelbagai fungsi dan yang paling penting ianya dari bahan SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN!!
Kalau nak cuba boleh lah. Harga pun memang mampu milik hanya RM 27.50 satu tiub/4OZ.



Jom kalau nak order sendiri gunakan Kad Kredit atau Kad Debit boleh direct tekan di bawah. If nak order direct dengan saya pon boleh. Anda membuat pilihan yang terbaik untuk kesihatan anda!!!






coppppp.... 

Inginkan penjimatan sehingga 20% bagi setiap produk?
Jom daftar sebagai 



Anda juga Mungkin Meminati :


CARA MENJADI AHLI SHAKLEE
KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA


untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEEHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK



No comments:

Post a Comment