shaklee

shaklee

Monday 6 October 2014

Krim Jerawat dan Blackhead Berkesan

Krim Ajaib Herbal Blend Shaklee | Mampu Hilangkan Jerawat dan Blackhead

Beberapa hari lepas baru sahaja Ina kongsikan bagaimana nak kecilkan liang pori wajah dan blackhead kan. Hari ini nak cerita juga tapi lagi, lagi, lagi teruja ok!!

Krim Herbal Blend Shaklee boleh hilangkan  jerawat dan blackhead? Biar betul? Macam tak percayakan krim yang asalnya untuk ekzema,elergik,parut dan sebagai lotion harian boleh juga hilangkan jerawat dan blackhead. Mesti ramai yang teruja kan nak mencuba sebab tidak semua orang tahu dan berani mencubanya. Tadi Ina sendiri yang mencubanya dan ianya memang berkesan.

Asalnya hidung Ina gatal-gatal  sebab ressdunglah, tulah makan tak ingat bila raya nie kan. Mulalah gatal takde orang yang nak tolong. Tapi jangan risau Herbal Blend boleh membantu masalah anda. Masa gatal tu, tak ingat lagi ada krim Herbal Blend nie, duk tergaru-garu sampai naik merah dah hidung nie. Lepas tu, baru teringat ada Herbal Blend dalam beg. Ina memang bawa selalu pergi mana-mana kalau tak lupalah. hehe

Apa lagi dah tak tahan gatalnya terus tepek krim tu atas hidung. Mula-mula rase macam pedih juga sikit-sikit, yerlah dah garu tadi mesti ada lukalah tu. Tapi sekejab je, selepas dari tu dah rasa berangin je atas hidung. Sedap je rasa, tiada dah rasa gatal-gatal macam tadi. memang legalah boleh dikatakan. 

Dari Terengganu Ina pakai sampai lah berhenti solat zohor di Kemasik tadi. Sampai kat rumah sambung pula pakai, sebab rasa tak puas hati nak hilangkan jerawat atas hidung dengan blackhead nie. Masa nak solat maghrib tadi sempat dulu tilik kat atat hidung ada tak lagi jerawat dan blackhead. MasyaAllah rasa teruja sangat sebab hidung rasa licin je takde dah rasa duri-duri bila sentuh. Blackhead pun sudah kurang. Sukanya, buat hati ini makin jatuh cinta dengan produk-produk Shaklee.. Suami pun tegur tau.



Inilah Herbal Blend yang Ina teruja sangat tu. tengoklah fungsi dia banyak kan, lagi satu dia sesuai untuk kulit bayi juga tau. Sebab ianya bersifat berangin je tidak panas pun dan tidak melekit. Seronok kan bila kita dapat bantu orang yang ada masalah. 


herbal blend shaklee


Mari kita baca apa lagi kebaikan dalam Herbal Blend Shaklee ini :
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Menarikkan krim ajaib herbal Blend shaklee ini? Memang krim ini mempunyai pelbagai fungsi dan yang paling penting ianya dari bahan SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN!!
Kalau nak cuba boleh lah. Harga pun memang mampu milik hanya RM 27.50 satu tiub/4OZ.


Jom kalau nak order sendiri gunakan Kad Kredit atau Kad Debit boleh direct tekan di bawah. If nak order direct dengan saya pon boleh. Anda membuat pilihan yang terbaik untuk kesihatan anda!!! 







coppppp.... 

Inginkan penjimatan sehingga 20% bagi setiap produk?
Jom daftar sebagai 



Anda juga Mungkin Meminati :



untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): 

Shaklee Independent Distributor 
Norjarina Mohd Ariffin 
019-9685187 
noorislam_jj@yahoo.com 
www.facebook.com/sihat.supplement 

COD BANDAR CHUKAI KEMAMAN,TERENGGANU 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEEHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK


1 comment:

  1. Herbal blend memang lotion serba guna....sediakan herbal blend dirumah anda..

    ReplyDelete